با توجه به ماهیت تخصصی محصولات، بازگشت و مرجوعی کالا تنها در شرایط خاص و طبق ضوابط زیر قابل انجام است:
کالا های آسیب دیده در حمل و نقل:
در صورتی که هنگام دریافت، کالا دارای آسیب دیدگی فیزیکی باشذ لطفا از بسته بندی و محصول عکس گرفته و حداکثر ظرف 24 ساعت موضوع را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.
ارسال اشتباه:
اگر محصول دریافتی با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد( از نظر نوع، گرید یا مشخصات) می توانید آن را بدون استفاده و در بسته بندی اولیه ظرف 7 روز کاری بازگردانید.
فرآیند بازگشت:
برای ثبت درخواست مرجوغی، لطفا با شماره واتس اپ 09116281841 در ارتباط باشید و توضیحات خود را ارسال بفرمایید پس از تایید، محصول را به ادرس اعلام شده ارسال نمایید. مبلغ پرداختی پس از بررسی و تایید نهایی، حداکثر 7 روز کاری به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.